سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط محراب در 92/3/20:: 9:50 صبح

نقد انیمیشن لروی و استیچ Leroy & Stitch

 شیاطین اعضای جدید خانواده


leroy & stitch-Cover

مشخصات انیمیشن :

Leroy & Stitch (Video 2006) ( لیلوی قهرمان یا (لروی و استیج

Directors:   Tony Craig, Roberts Gannaway

Ratings: 6.1/10

Country: USA

Production Co: Walt Disney

 

تا کنون 5 انیمیشن و یک سریال تلویزیونی و یک بازی رایانه ای با این موضوع ساخته شده و همچنین تصاویر و عروسک شخصیتها در گستره وسیعی بکار گرفته شده است  .

 

داستان انیمیشن :

دخترکی بنام "لیلو  " Lilo که در هاوایی زندگی میکند و با موجودی فضایی بنام "استیچ  " Stitch و دوستان دیگر فضاییش ارتباط دارد که در آموزش احساسات انسانی روی از آنها موفق بوده و تعدادی از آنها در محلی نزدیک خانه لیلو زندگی میکنند .

یک موش جاه طلب از زندان "زنون" Zenon در کهکشان فرار کرده و یک ارتش از موجودات خبیث ژنتیکی شبیه سازی شده بنام "لروی" Leroy ساخته و قصد فرمانروایی جهان را دارد.

 

 

leroy & stitch-Mouse

موش جاه طلب در کنار دانشمند ژنتیک

 

لروی ها به رنگ قرمز با خوی وحشی دقیقا شبیه استیچ (دوست لیلو) برنگ آبی هستند.

لروی ها پس از حمله به زمین توسط لیلو و استیچ و دوستان دیگرشان با معجزه موسیقی شکست خورده و به زندان فضایی زنون منتقل میشوند.

در صحنه آخر زندادن زنون مملو از لروی های وحشی و عصبانی نمایش داده میشود و این سوال تداعی میشود که آیا آنها باز خواهند گریخت؟

 

leroy & stitch-Prison

موش خشمگین در زندان

 

نقد انیمیشن:

1. با هر نوع نگرشی اولین چیزی که بوضوح برداشت میشود عدم تناسب این داستان برای کودکان است و اصرار عجیب تولیدکنندگان جهت برقراری ارتباط با مخاطب.

2. وجود علایم فراماسونری در انیمیشن (موجودات تک چشم، کره زمین بصورت تک چشم روی نقشه، علامت تک چشم و هرم روی مدال دخترک و پرچم بیگانه گان و...).

 

 

leroy & stitch-Eye1

علامش تک چشم فراماسونری روی کره زمین

leroy & stitch-Eye2

موجو تک چشم فراماسونری

leroy & stitch-Medal

علامت تک چشم و هرم روی مدال

 

3. دخترک دفتری دارد که عکس موجودات بیگانه را بعنوان اعضای "خانواده" ثبت میکند یعنی القا رابطه خویشاوندی با موجودات بیگانه (شیاطین و اجنه).

4. گفته میشود بزرگترین آزمایشگاه کهشکان در اختیار موجودات فضایی است که انرژی بینهایت دارد و هر موجودی را میتواند تولید کند. (نفی خالقیت خداوند و شرک).

5. مادر دخترک کاملا آگاهانه با جاذبه جنسی طراحی شده جهت تحریک روانی جنسی روی کودکان. (بلوغ زودرس جسمانی و ذهنی).

 

leroy & stitch-x

تصویر محرک جنسی طراحی شده برای کودکان

 

6. کلمه الوها Aloha که بارها در فیلم گفته میشود و اسم رمز موجودات بیگانه است یادآور وردهای جادوگران است در هنگام احضار اجنه.

7. صحنه کنسرت موسیقی غربی و رقص در سکویی شبیه معبد فراماسونها و شیطان پرستها با آن شکل بت مانند اجرا میشود بعنوان نیروی اصلی غلبه بر موجودات بد.

 

leroy & stitch-Music4

صحنه اجرای کنسرت شبیه محل عبادت فراماسونها و شبیه ارگ بادی کلیساها

leroy & stitch-Music2

 

Bohemian Grove

عکس واقعی از مراسم عبادت گروه بوهمین گراو فرقه معروف شیطان پرستان آمریک

Pipe Organ1

تصویری از ارگ بادی در کلیسا

 

Beauty and the Beast2-EC-Forte-Org1

ارگ بادی شیطانی (ارگ کلیسا) شبیه معابد فراماسونها

(انیمیشن دیگر نقد شده در همین وبلاگ بنام Beauty and the Beast II)

 

8. موجودات تکثیر شده خبیث (لروی ها) تداعی کننده یاجوج و ماجوج می باشند. موجوداتی ویرانگر با قابلیت تکثیر بالا که پشت سد ذوالقرنین اسیر شده اند و در آخرالزمان در جهان        گسترش پیدا خواهند کرد.

 

leroy & stitch-Cloning

موش جاه طلب در حال تکثیر لروی های وحشی جهت تولید یک ارتش

 

9. نبرد بین خیر و شر (آبی و قرمز) در حالی که ریشه مشترک دارند که در اینجا تفاوت در رنگ است و اینکه نیروی شر میتواند در ظاهر و رنگ خیر ظاهر شود. تداعی مسیح و مسیح دروغین (دجال)

 

leroy & stitch-Fight

جنگ خیر و شر با ریشه مشترک!

 

10. موجودات بیگانه خوب اعلام اعلام میکنند که زمین جای اصلیست که به آن تعلق دارند باید به زمین بازگردند. دقیقا همان ادعای دجال (شیطان رانده شده) در خصوص بازگشت به زمین

11. متن آهنگی که اجرا میشود "وقتی همدیگرو میبینیم، با آغوش باز، و خیلی گرم، به استقبال هم میریم" مشابه اغلب متنهای شیطان پرستی و در واقع دعوت موجودات بیگانه (شیاطین) از انسانها (اینجا کودکان) برای دوستی!

 

 

طبعاً مطالب بالا برای کسانی که در خصوصی صهیونیزم، فراماسونری و شیطان پرستی اطلاع یا باوری ندارند بسیار عجیب خواهد بود توصیه میشود جهت اطلاعات بیشتر در خصوص موارد اشاره شده فوق به منابع و سایتهای مرتبط همچنین مقاله های بعدی اینجانب مراجعه فرمایید. با تشکر


کلمات کلیدی :