سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط محراب در 92/5/17:: 1:45 صبح

ازدواج Marriage

 

این طرح و جادوی کثیف (ایجاد جدایی بین مرد و زن) امروزه در سطح جهانی در حال اجراست و مشخصه های این طرح شامل مواردی است که در این مقاله به معرفی و شرح مختصر آنها می پردازیم.

 

خداوند زوجیت را مبنای خلقت عالم عنوان می نماید (وَ مِن‌ کُلِّ شَیْءٍ خَلَقْنَا زَوْجَیْنِ لَعَلَّکُمْ تَذَکَّرُونَ – و ما از هر چیزی‌ جفت‌ آفریدیم‌ به‌ امید آنکه‌ شما متذکّر گردید. ذاریات 49) و رابطه مشروع بین زن و مرد را موجب آرامش، انس و مهربانی معرفی می کند. (وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجًا لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّهً وَرَحْمَهً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ؛ و یکی از نشانه‌های لطف الهی این است که برای شما از جنس خودتان، جفتی بیافرید که در بر او آرامش یابید و با هم انس گیرید و میان شما مهربانی و قرار ساخت. به یقین، در این نعمت برای مردمی که می‌اندیشند، نشانه‌هایی است. روم 21)

ازدواج Marriage2

 

لذا عجیب نخواهد بود اگر بگوییم برای ابلیس که در دشمنی و گمراهی انسان مصمم است وقوع عشق زمینی الهی بین مرد و زن بیسار تلخ و ناگوار است و از سوی دیگر هدایت چنین جریانی به سمت عکس موجب پیروزی وی خواهد بود، یعنی تلاش در بر هم زدن و به ابتذال کشیدن رابطه بین زن و مرد.

قران کریم می فرماید بعضی از مردم بنی اسراییل در حکومت حضرت سلیمان از جنیان جادوهایی یاد گرفتند که بین مرد و زن تفرقه می انداخت. (فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَیْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ – آنها چیزهایى مى‏آموختند که به وسیله آن میان مرد و  همسرش جدایى بیفکنند. 102 بقره)

این طرح و جادوی کثیف (ایجاد جدایی بین مرد و زن) امروزه در سطح جهانی در حال اجراست و مشخصه های این طرح شامل موارد زیر است:

 

1- فمنیسم (زن سالاری):

Feminism فمنیسم

یکسان بودن کرامت انسانی و در عین حال وجود تفاوت در خلقت زن و مرد حقیقتی است که در اسلام تاکید می شود و هر عقل سلیم آنرا می پذیرد. اما جریان کنونی جهان با مغلطه و اختلاط مطالب درست و غلط، یکسان بودن همه موارد را مطرح می کند. فیمنیسم با القاء تصویر و جایگاه کاذب از زنان در اجتماع سبب خارج شدن آنها از مسیر فطری خود و افتادن در مسیری می شود که اولین و شدیدترین لطمه بر روح خود زن وارد می شود و بیشترین سود را هم مردان هوسباز می برند. تخریب رابطه عاشقانه زناشویی بین زن و مرد اصلی ترین نتیجه این جریان است.

 

2- خیانت:

مجاز و یا طبیعی شمرده شدن خیانت در روابط زناشویی.

خیانت Treason

3- غیرت زدایی:

جابجایی ارزش و ضد ارزش ها، ترویج می شود که غیرت و تعصب در خصوص محارم از نوعی کوته فکری و جهالت است.

 

4- اختلاط:

اصرار بر درهم آمیختن زن و مرد در همه محیطها جهت بالاتر رفتن احتمال وقوع گناه و متعاقباً فروپاشی خانواده.

 

5- برهنگی:

Hijab حجاب

گسترش و اجبار به بی حجابی و حرکت جهانی به سمت عریانتر شدن تدریجی.

 

6- هم جنس بازی:

تبلیغ و طبیعی شمردن آن.

همجنس‌گرایی homosexuality

 

7- تجاوز:

زمینه سازی روی ذهن افراد جهت مستعد کردن آنها به وقوع تجاوز در مردان و تجاوز پذیری در زنان که نتایج آن در خود غرب (با توجه به ساختار مستعد اجتماعی) کاملاً محسوس است.

 

8 – پمپاژ جنسی و سیری ناپذیری:

پر کردن پی در پی ذهن و روح انسانها از موضوعات محرک جنسی برنامه بزرگ دیگری ست که در سطحی بسیار وسیع انجام می شود. تصاویر و صداهای محرک در رسانه ها، بوهای محرک در ادوکلن ها و محصولات آرایشی، داروها و تقویت کننده ها و ابزارهای جنسی، طراحی مدهای لباس محرک جنسی در کنار ترویج برهنگی و … که نتیجه آن یک عطش دایم و سیری ناپذیری در روابط جنسی خواهد و چون این عطش در ذهن است هیچگاه به آرامش نخواهد رسید.

 

9- تقویت تنوع طلبی:

با ارایه کلکسیون متنوعی از سوپراستارها، خواننده ها و شخصیتهای مختلف گلچین شده در رسانه ها ذائقه جنسی مردم دچار تغییر و انحراف می شود.

 

10- ظرفیت سازی:

حد و نهایت غرایظ در انسان ناشناخته است. خصوصاً ظرفیت جنسی انسان که در صورت آزاد کردن و تقویت آن مشخص نیست تا کجا می رود. نفس لجام گسیخته انسان به سرعت دچار تکرار و خستگی می شود و به سمت باز کردن ظرفیتهای جدید حرکت می کند. بعضی از این ظرفیتهای جدید شامل تنوع طلبی در انواع انسانها از جنس مخالف و هم جنس، سنین مختلف، انواع حیوانات، اونواع حالات و … تا حد جنایت هم پیش می رود. “اولیک کالانعام بل هم اضل” همچنین دستکاری در ظرفیت انسان موجب به بن بست رسیدن زودهنگام در روابط زناشویی می گردد.

 

11- تربیت کودکان:

کودکان Children

ایجاد بلوغ زود رس، ترویج امکان دوستی کودکان با بزرگسالان بیگانه و سوق دادن شرایط به سمت برقرای روابط جنسی.

 

12- عفت زدایی:

عفت و نجابت قسمتی از زیبایی زن و مرد است و مکمل روابط زناشویی می باشد.  جریان فعلی جهان به سمت حذف آن پیش می رود و در نتیجه روابط زناشویی به تدریج دچار نقص و خلل روز افزون می شود.

 

13- رواج سقط جنین:

حلقه تکمیلی جریانهای اشاره شده در بالا خصوصاً فیمنیسم، تصویب قانون آزادی سقط جنین است. با نگاهی به آمار بالای سقط جنین در غرب عمق و شدت فاجعه آشکار می شود. همچنین خبرهای منتشره در خصوص تجارت جنین های مرده جهت استفاده در صنایع آرایشی و خوراکی قابل تامل خواهد بود.

 

14- اختلال:

ایجاد اختلال در روابط جنسی و خارج کردن آن از حد تعادل، رویکرد دیگری است که در حال وقوع است. به این صورت که با کمک داروهای مخدر و آموزش تقریط، زیاده روی و حرص را ترویج میکنند که در نهایت ناتوانی و عجز که نتیجه و عوارض چنین مسیری میباشد نتیجه شود و حد وسط و اعتدال را حذف کنند.

 

 

----  همه موارد بالا بصورت همزمان و موازی در حال اجرا و پیشرفت است. پس عجیب نیست اگر آمار طلاق در همه جهان به سرعت رو به رشد است. جادوی طرح شده چنان برای روح الهی انسان سنگین و مصیبت بار است که عوارضی چون احساس تنهایی، ناامیدی و یاس، احساس گناه، خودکشی، اعتیاد، خشونت، پوچ گرایی و تنفر از خود و دیگران و … نتیجه آن می باشد.

     لازم به ذکر است وقتی صحبت از یک جریان است، افراد جوامع مختلف ممکن است از نزدیک به صفر درصد تا صددرصد غرق در آن شده باشند. یعنی افراد بسیاری هستند که آلوده این طرح نشده اند اما حرکت این جریان به سمت گسترده گی روزافزون است. احساس آزردگی روحی از موج و انرژی مسموم ساطع شده از چنین جریان وسیعی حداقل عارضه ای است که همگان را دچار نموده است همانطور که زندگی در شهر پر از دود تنفس را برای همه دشوار می کند.

      با توجه به هماهنگی جریانهای ذکر شده، قطعاً اینها یک توطئه سازمان یافته و یک جادو است با محوریت خود ابلیس و اجرای عوامل او از جن و انس. چطور می شود قرآن را پذیرفت اما وجود ابلیس و عملکرد او را توهم دانست؟

أَ لَمْ أَعْهَدْ إِلَیْکُمْ یا بَنِی آدَمَ أَنْ لاتَعْبُدُوا الشَّیْطانَ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبِینٌ. اى فرزندان آدم! آیا با شما عهد نکردم که شیطان را نپرستید،که او براى شما دشمن آشکارى است؟!(یاسین 60)

به قلم :  محراب


کلمات کلیدی :